Başlangıç > Uncategorized > Satılık Kalaşnikof AK-47!!!

Satılık Kalaşnikof AK-47!!!

Sahibinden, az kullanılmış...
Sahibinden, az kullanılmış…

Küçüklüğümde yağmur yağarken camdan insanlara su tabancasıyla su sıkardım. Şemsiyeleriyle dolaşırken yüzleri ıslananlar gayet şaşırır ama “faili” aramak için bir girişimde bulunmazlardı. Bense yalnız zamanlarımı bu şekilde bir eğlenceye dönüştürürdüm. Ben ve benim yaşıtım olan kişiler için su tabancası gerçekten çok önemli oyuncaklardı. Bugüne kadar birçok çeşidi yapılmasına rağmen hiçbiri şu anda haberini yaptığım kadar ilgimi çekememişti.

Benzemiyormu?
Benzemiyor mu?

Kendisi bir AK-47 (Kalaşnikof, Kalashnikov, Keleş, Counter Strike çılar için B 4-2 ) Rus yapımı otomatik tüfek, kopyası. Aynı onun gibi seri bir şekilde kurbanının üzerine su fışkırtabiliyor. Hem de altmış saniye boyunca aralıksız saniyede dört su kurşunuyla. Ayrıca değiştirilebilir şarjörleriyle bu zevki daha da uzatabiliyor. Aslında farklı bir yaklaşımla kendi paintball alanınızı da bu ürünle (hem de çok daha uzuca) yaratmanı mümkün.

devamını oku »

ilgili yazılar

bu yazı Beacool tarafından zamazing.org adresli sitede yayımlanmak üzere yazılmıştır. kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz.

etiketler: savaş, eğlence, oyuncak, otomatik, su, ak 47, paintball, su tabancası, kalaşnikof, kalashnikov, keleş, ak47 aqua fire, şarjör, aqua fire

Devamı: Satılık Kalaşnikof AK-47!!!

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın