Başlangıç > Uncategorized > Londra’daEğitim ve Yaşam

Londra’daEğitim ve Yaşam

Londra’da Eğitim ve Yaşam Avrupa’nın en kalabalık şehirlerinden olan Londra kültürü ve eğitim yaşamıyla diğer birçok kentten farklılığını ortaya koyuyor. Şehirde üç yüzden fazla dilin konuşuluyor olması ve oldukça farklı kültürlerin bir arada yaşıyor olması dikkatleri çekiyor. Ülkenin ve dünyanın önde gelen eğitim kurumları ise burada bulunuyor. Bu nedenledünyanın her yerinden eğitim amacıyla gelen kişilerle […]

Devamı: Londra’da Eğitim ve Yaşam

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

