Başlangıç > Uncategorized > Kanada Eğitim Sistemi

Kanada Eğitim Sistemi

Kanada Eğitim Sistemi Yurtdışında eğitimin ayrıcalıklı bir seçim olduğu günümüzde, öncü eğitim anlayışını misyon edinmiş olan Kanada, lise, üniversite ve yüksek lisans için ideal bir seçim olabilir. Ülkede 10 farklı eyalet ve 10 ayrı eğitim anlayışı görülmektedir. Kanada Eğitim Sistemi’nde her eyaletin farklı bir eğitim bakanı ve farklı eğitim anlayışları vardır. Ülkemizdeki özel ortaokul ve […]

Devamı: Kanada Eğitim Sistemi

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

